Výňatek z Reklamačního řádu - STRUČNÉ POKYNY K REKLAMACI:
Zjistí-li kupující během záruční lhůty, že má zboží vady, pro které je chce reklamovat, je povinen je bez zbytečného odkladu doručit prodávajícímu k posouzení, a to:
osobně na prodejně Mammina - vše pro těhotné a děti, Jaselská 29, 160 00 Praha 6, nebo
doručeným dopisem/zásilkou na adresu prodejny: Mammina, Jaselská 29, 160 00 Praha 6
- doručenou zásilkou Zásilkovny na adresu pobočky: Machiho oříškárna Jaselská 21, Praha 6
Prodávající zabezpečuje přítomnost pracovníka pověřeného přijímat reklamace po celou provozní dobu.
Zboží je doporučeno zasílat ve vhodném přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. Zboží nesmí být zasláno na dobírku, takto zaslané zboží nebude ze strany prodávajícího přijato.
Při uplatnění reklamace je kupující povinen spolu s reklamovaným zbožím předat prodávajícímu originál nebo kopii dokladu o koupi zboží (či jinak věrohodně prokázat koupi zboží u prodávajícího) a uvést následující údaje:
- jméno a příjmení
- kontaktní spojení (telefon, e-mail, adresa)
- název vraceného zboží
- datum nákupu zboží
- důvod reklamace
- číslo bankovního účtu pro případ vrácení kupní ceny
Kupující není oprávněn uplatnit reklamaci na vadu, která byla vytýkána již v minulosti, pokud na ni byla poskytnuta přiměřená sleva z kupní ceny.
Reklamační řád v plném znění najdete zde: