Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

KONTAKTY

M. Trojanová: 724 131 679
J. Šternová: 731 165 708

 

NÁŠ TIP

NEJPRODÁVANĚJŠÍ


O NÁS » HODNOCENÍ ZÁKAZNÍKŮ

Přidáno: 19.08.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

vse ok

Pro:

poradili mi velice rychle s vyberem spravne velikosti

 

Přidáno: 29.07.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Klasické bílé těhotenské triko jsem sháněla hodně dlouho. Je sice hezké a pohodlné, ale za tu cenu už bych si ho znovu nakoupila.

Pro:

Objednala jsem si zboží, které již bylo vyprodáno. Nabídli mi jinou velikost. Komunikace ze strany obchodu bylo trošku delší. Ale jakmile jsem zboží zaplatila, do dvou dnů jsem ho měla doma.
Čekala jsem trošku jinou kvalitu za tak vysokou cenu. O to víc jsem byla zklamaná polským výrobkem.

 

Přidáno: 14.07.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Přehledný eshop
Kvalitní zboží
Komunikace

 

Přidáno: 02.05.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Za mě maximální spokojenost. Zboží pěkné. Velikost sedí. Komunikace se zákazníkem super.

 

 

Přidáno: 29.04.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

příjemná obsluha
schopnost vyhovět požadavku na doručení o několik dní později

 

Přidáno: 16.04.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

mile jednani a rychla komunikace

 

Přidáno: 19.03.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Rychlé vyřízení

 

Přidáno: 04.03.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Rychlost, ochota, komunikace se zákazníkem

 

Přidáno: 27.02.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

velmi rychlé jednání i doručení

 

Přidáno: 01.02.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Výborná a rychlá komunikace! Zboží jsem si objednala přes internet, ale při vyzvednutí jsem si ho vyzkoušela. Paní na prodejně velmi milá a ochotná! A za co má u mne další veliké plus - byla tak hodná a počkala na mne i po zavírací době! Ještě jednou moc děkuji za ochotu a vstřícný přístup.

 

 

Přidáno: 25.01.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Obchod měl v e-shopu chybně uvedené číslování. Při převzetí mě paní přesvědčovala, že chyba je na mé straně. Když jsem jim poslala screenshot, ticho po pěšině. Naštěstí měli v nabídce alternativu, ale kdyby neměli, měřila bych cestu zbytečně.

 

 

Přidáno: 23.01.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

rychlé vyřízení objednávky, poskytnutí všech informací, vstřícný přístup

 

Přidáno: 20.01.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

vše ok

 

 

Přidáno: 12.01.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Část objednávky nebyla skladem, ale ihned mi napsali, kdy bude a zda si chci počkat. Zboží mi přeměřili, aby seděla velikost. Rychlá a příjemná domluva přes emaily.

 

 

Přidáno: 31.12.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Zboží jsem objednala po internetu, ale většina nebyla k dispozici. Komunikace ze strany obchodu byla výborná. Dopředu jsem byla informována co bude k dispozici a co ne. V předvánoční době mi to nevadilo.

Avšak návštěva obchodu mě nemile překvapila. :( Obchod je rozdělený na dvě prodejny se dvěma vchody. Chtěla jsem si prohlédnout jak těhotenské tak dětské věci, ale obchod s dětskými věcmi byl zavřený, protože prodávající slečna si povídala s druhou v tom těhotenském. Když jsem požádala o radu ohledně svetru nebo kalhot, dostala jsem nabídnuty věci, které absolutně nevyhovovaly potřebám, které jsem uváděla (např. poptávala jsem široké černé společenské kalhoty a prodávající slečna mi nabídla džíny a několik kalhot s úzkými nohavicemi). Připravené zboží neodpovídalo objednávce (např. červené šaty namísto černých). Když jsem požádala o radu ohledně výběru kalhotek, slečna mi navrhla kalhotky s vysokým krajkovým pasem, ačkoli jsem v pokročilém stádiu těhotenství a nízko posazené břicho je i vidět. Doslova mě dostal dovětek, že si na tyto kalhotky ještě nikdo nestěžoval. :( Nepříjemný pocit z toho, že jsem prodávající slečny vždy musela "vyrušovat", aby se mi věnovaly, už byl jen třešničkou k tomu všemu. Jako zákaznice, která v obchodě nechala několik tisíc korun a při lepším servisu to mohlo být i více, bych očekávala alespoň běžnou slušnost a profesionalitu.

Nemám na nákupy příliš mnoho času, proto jsem aspoň aktivně využila nabídku obchodu a doptávala se na potřebné informace. Ve výsledku jsem se dokonce musela připomínat, aby mi naúčtovaly všechny vybrané věci. Přesto jsem z obchodu odešla bez jednoho vybraného produktu, který prodávající slečna zapomněla namarkovat a musela jsem se pro něj vrátit.

Pokud víte přesně pro co jdete a máte čas prodejny osobně navštívit, potom má obchod poměrně zajímavou nabídku kvalitních věcí. Nákup přes internet ani poradenství bohužel nemohu doporučit. Já osobně v tomto obchodě už nenakoupím.

Pro:

kvalitní zboží

Proti:

Nabídka na webu neodpovídá skutečné nabídce obchodu.
Neprofesionální obsluha v prodejně.

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den,
děkujeme za vaši reakci. Zpětná vazba je pro nás velice důležitá a pomáhá nám zlepšovat kvalitu námi nabízených služeb. Mrzí nás, že po vzájemné milé emailové i osobní komunikaci jste se nakonec cítila nespokojena. Je pravda, že prodejny jsou oddělené (jsou to dva samostatné prostory, nelze je propojit) a že prodavačky občas bývají obě v jedné prodejně, je to především z pragmatických důvodů (toaleta, kuchyňka, balení zboží atd), i když chápu, že to občas může vypadat jako pouhé “klábosení”. Jsme rodinný obchod, jsme maminky dětí a tak jako si povídáme rády se zákaznicemi, povídáme si i spolu. Zamyslíme se nad tím, aby to nepůsobilo neuctivě. Nicméně to neznamená, že druhá prodejna je v těchto případech uzavřená - vždy rády okamžitě na požádání otevřeme, na dveřích je cedulka.
Co se týče kvality služeb, které zmiňujete - vždy rády vyjdeme vstříc, poradíme, pomůžeme, pokud o to daná dáma stojí a dá nám to najevo. Vždy je to o vzájemné komunikaci, která se dá řešit ke spokojenosti obou stran přímo na místě. Je spíše častější, že si dámy přijdou pro konkrétní věc a odchází spokojené s něčím úplně jiným, čeho by si normálně ani nevšimly. Osobní přístup je pro nás oproti řetězcům v obchodních domech, kde jsou slečny pouze jako pokladní, vždy na prvním místě. Ale stále je evidentně co zlepšovat.
Zmiňujete, že jsme vám zaměnily šaty - dle vaší objednávky jste si ale objednala černé, ne červené, přesto vám kolegyně správnou barvu na místě dohledaly. Zapomenutý kousek - ano, stalo se, jsme jen lidé. Ale zapomněla jste zmínit, že kolegyně vám hned sama volala a vy jste jí řekla, že jste stále poblíž, tak to není problém.
Přejeme vám příjemný zbytek těhotenství a ať se vám vybrané věci dobře nosí. S pozdravem Jana Šternová a Martina Trojanová, Mammina - vše pro těhotné www.vseprotehotne.cz
 

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ