Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

KONTAKTY

M. Trojanová: 724 131 679
J. Šternová: 731 165 708

 

NÁŠ TIP

NEJPRODÁVANĚJŠÍ


» HODNOCENÍ ZÁKAZNÍKŮ

Přidáno: 31.12.2017

elwen

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Zboží jsem objednala po internetu, ale většina nebyla k dispozici. Komunikace ze strany obchodu byla výborná. Dopředu jsem byla informována co bude k dispozici a co ne. V předvánoční době mi to nevadilo.

Avšak návštěva obchodu mě nemile překvapila. :( Obchod je rozdělený na dvě prodejny se dvěma vchody. Chtěla jsem si prohlédnout jak těhotenské tak dětské věci, ale obchod s dětskými věcmi byl zavřený, protože prodávající slečna si povídala s druhou v tom těhotenském. Když jsem požádala o radu ohledně svetru nebo kalhot, dostala jsem nabídnuty věci, které absolutně nevyhovovaly potřebám, které jsem uváděla (např. poptávala jsem široké černé společenské kalhoty a prodávající slečna mi nabídla džíny a několik kalhot s úzkými nohavicemi). Připravené zboží neodpovídalo objednávce (např. červené šaty namísto černých). Když jsem požádala o radu ohledně výběru kalhotek, slečna mi navrhla kalhotky s vysokým krajkovým pasem, ačkoli jsem v pokročilém stádiu těhotenství a nízko posazené břicho je i vidět. Doslova mě dostal dovětek, že si na tyto kalhotky ještě nikdo nestěžoval. :( Nepříjemný pocit z toho, že jsem prodávající slečny vždy musela "vyrušovat", aby se mi věnovaly, už byl jen třešničkou k tomu všemu. Jako zákaznice, která v obchodě nechala několik tisíc korun a při lepším servisu to mohlo být i více, bych očekávala alespoň běžnou slušnost a profesionalitu.

Nemám na nákupy příliš mnoho času, proto jsem aspoň aktivně využila nabídku obchodu a doptávala se na potřebné informace. Ve výsledku jsem se dokonce musela připomínat, aby mi naúčtovaly všechny vybrané věci. Přesto jsem z obchodu odešla bez jednoho vybraného produktu, který prodávající slečna zapomněla namarkovat a musela jsem se pro něj vrátit.

Pokud víte přesně pro co jdete a máte čas prodejny osobně navštívit, potom má obchod poměrně zajímavou nabídku kvalitních věcí. Nákup přes internet ani poradenství bohužel nemohu doporučit. Já osobně v tomto obchodě už nenakoupím.

Pro:

kvalitní zboží

Proti:

Nabídka na webu neodpovídá skutečné nabídce obchodu.
Neprofesionální obsluha v prodejně.

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den,
děkujeme za vaši reakci. Zpětná vazba je pro nás velice důležitá a pomáhá nám zlepšovat kvalitu námi nabízených služeb. Mrzí nás, že po vzájemné milé emailové i osobní komunikaci jste se nakonec cítila nespokojena. Je pravda, že prodejny jsou oddělené (jsou to dva samostatné prostory, nelze je propojit) a že prodavačky občas bývají obě v jedné prodejně, je to především z pragmatických důvodů (toaleta, kuchyňka, balení zboží atd), i když chápu, že to občas může vypadat jako pouhé “klábosení”. Jsme rodinný obchod, jsme maminky dětí a tak jako si povídáme rády se zákaznicemi, povídáme si i spolu. Zamyslíme se nad tím, aby to nepůsobilo neuctivě. Nicméně to neznamená, že druhá prodejna je v těchto případech uzavřená - vždy rády okamžitě na požádání otevřeme, na dveřích je cedulka.
Co se týče kvality služeb, které zmiňujete - vždy rády vyjdeme vstříc, poradíme, pomůžeme, pokud o to daná dáma stojí a dá nám to najevo. Vždy je to o vzájemné komunikaci, která se dá řešit ke spokojenosti obou stran přímo na místě. Je spíše častější, že si dámy přijdou pro konkrétní věc a odchází spokojené s něčím úplně jiným, čeho by si normálně ani nevšimly. Osobní přístup je pro nás oproti řetězcům v obchodních domech, kde jsou slečny pouze jako pokladní, vždy na prvním místě. Ale stále je evidentně co zlepšovat.
Zmiňujete, že jsme vám zaměnily šaty - dle vaší objednávky jste si ale objednala černé, ne červené, přesto vám kolegyně správnou barvu na místě dohledaly. Zapomenutý kousek - ano, stalo se, jsme jen lidé. Ale zapomněla jste zmínit, že kolegyně vám hned sama volala a vy jste jí řekla, že jste stále poblíž, tak to není problém.
Přejeme vám příjemný zbytek těhotenství a ať se vám vybrané věci dobře nosí. S pozdravem Jana Šternová a Martina Trojanová, Mammina - vše pro těhotné www.vseprotehotne.cz
 

Přidáno: 17.12.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

rychlost

Proti:

vyšší ceny

 

Přidáno: 14.12.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Spolehlivost

 

 

Přidáno: 12.12.2017

Eliška

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Skvělá komunikace
Rychlé dodání
Poradenství

 

Přidáno: 03.12.2017

Skálová T.

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Rychle jednání
Hezké a kvalitně zboží
Krátká dodací lhůta
Celková spokojenost
Doporučuji!

 

Přidáno: 03.12.2017

Karol.

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Velice mila pani prodavacka, zbozi jsem si na vydejnim miste mohla vyzkouset.

 

Přidáno: 25.11.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Velmi ochotný a vstřícný personál

 

Přidáno: 14.11.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Maji opravdu vse pro těhotné, bohužel ne ve všech velikostech. Cenově jsou ponekud výše (obecne, tehotenske a kojící oblečení je s přirážkou), ale za to maji pestrý sortiment a aktivně a ochotně komunikují. Pokud jde o eshop, zasloužil by si více pozornosti, hlavně pokud jde o dostupnost zboží. V mém případě mi za to nedostupné nabídli aktivně adekvátní náhradu za stejnou cenu. Byla jsem spokojená a mohu vřele doporučit.

 

 

Přidáno: 10.11.2017

Marian

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Super jednání, vše v pořádku. Doporučuji.

 

 

Přidáno: 21.10.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Příjemná komunikace a vstřícnost.

 

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ